Τεχνολογία

Η Amazon ανατρέπει τα πάντα στο ποδόσφαιρο – Η κίνηση-ματ από τον διαδικτυακό κολοσσό που θα συζητηθεί

Τινάζεται στον αέρα το απόρρητο των τηλεφωνικών επικοινωνιών των πολιτών;

Αυτή τη στιγμή η Amazon έχει εξασφαλίσει πακέτο 20 αγώνων της Premier League από κάθε αγωνιστική περίοδο για μια τριετία, έναντι 90 εκατομμυρίων λιρών

Οι αγώνες της Premier League, Κρίσταλ Πάλας-Μπόρνμουθ και Μπέρνλι-Μάντσεστερ Σίτι την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, άνοιξαν τον «χορό» της Amazon στην Premier League, το εμπορικότερο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου αυτή τη στιγμή, φέρνοντας τα πάνω κάτω στο ποδοσφαιρικό στερέωμα.

Η Αmazon πραγματοποίησε την πρώτη μετάδοση live streaming του αγγλικού πρωταθλήματος από τo Amazon Prime μεταδίδοντας τις αναμετρήσεις μέσα από υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητό τηλέφωνο.

Αυτή τη στιγμή η Amazon έχει εξασφαλίσει πακέτο 20 αγώνων της Premier League από κάθε αγωνιστική περίοδο για μια τριετία, έναντι 90 εκατομμυρίων λιρών.

Μάλιστα η Amazon θα είναι εκείνη που θα καλύψει την παραδοσιακή Boxing Day με τον μαραθώνιο των αναμετρήσεων που είναι προγραμματισμένοι για τις 26 του μήνα.

Οι πρώτες μεταδόσεις πάντως συνοδεύτηκαν με αρκετά τεχνικά προβλήματα με ορισμένους συνδρομητές να παραπονιούνται για κακό συγχρονισμό ήχου και εικόνας, αλλά και για αρκετά κολλήματα της μετάδοσης.

Ακόμα, δεν έλειψαν οι αντιδράσεις των ποδοσφαιρόφιλων, για το γεγονός ότι οι μέρες και οι ώρες των αναμετρήσεων καθορίστηκαν από την Amazon με κριτήριο το μέγιστο ποσοστό κέρδους που μπορεί να βγάλει ο αμερικανικός κολοσσός, μεταδίδοντας τα παιχνίδια σε κάθε μήκος και πλάτος της γης. Το γεγονός αυτό αναμένεται να βρεθεί και στο μέλλον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς η τεράστια αγορά της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας ενδεχομένως να επηρεάσει τις ώρες διεξαγωγής.

Χαρακτηριστικό ήταν το πανό των οπαδών της Κρίσταλ Πάλας που έγραφε: «Η Amazon κερδίζει, οι φίλαθλοι υποφέρουν».

Η Amazon ανατρέπει τα πάντα στο ποδόσφαιρο – Η κίνηση-ματ από τον διαδικτυακό κολοσσό που θα συζητηθεί

Τα «ανοίγματα» πάντως του δημοφιλούς διαδικτυακού κολοσσού δεν περιορίζονται στην Premier League καθώς, έκανε το «κόλπο γκρόσο» και στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, το Champions League.

Η Amazon, έχοντας μπει για τα καλά στα ποδοσφαιρικά τεκταινόμενα, συνεχίζει την εισβολή στα τηλεοπτικά δρώμενα καθώς ανακοίνωσε ότι από τη σεζόν 2021-2022 θα μεταδίδει και αγώνες του Champions League στη Γερμανία.

Διεκδίκησε ένα από τα πακέτα μετάδοσης των αγώνων της Τρίτης και από τη σεζόν 2021-2022 μέχρι και την αγωνιστική περίοδο 2023-2024 θα μεταδίδει ζωντανά αναμετρήσεις της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.

Πρόκειται για επέκταση της εισόδου που πραγματοποιεί η Amazon στο χώρο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί, όπως μαρτυρούν οι τελευταίες κινήσεις. Αυτό που μένει να φανεί, είναι τι επιπτώσεις θα έχει αυτή, η αν μη τι άλλο, πρωτοποριακή κίνηση στο χώρο του ποδοσφαίρου και τι αντιδράσεις θα εγείρουν τα παραδοσιακά μέσα, οι ομάδες και οι φίλαθλοι.