Η επικείμενη εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ TWENTY 4 SHOPEN, από την Motor Oil, σηματοδοτεί μια νέα εποχή, όχι μόνο για τον ενεργειακό κολοσσό, αλλά και για τον εγχώριο κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με την επέκταση της Motor Οil μέσω των θυγατρικών της στον χώρο της εστίασης, με τα Costa Coffee, και στην αγορά των φαρμακείων, με την εξαγορά της Cipharma one IKE, αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη στρατηγική διαφοροποίησης. Κάτι που υιοθετούν ολοένα και περισσότεροι ενεργειακοί όμιλοι παγκοσμίως.
<cs-card “=”” class=”card-outer card-full-size ” card-fill-color=”#FFFFFF” card-secondary-color=”#E1E1E1″ gradient-angle=”112.05deg” id=”native_ad_inarticle-1-69d8f865-2381-4461-a1e8-09a97b039d09″ size=”_2x_1y” part=””>
Για τον ελληνικό πετρελαϊκό όμιλο η σχέση του με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ ή για να είμαστε ακριβείς με τα καταστήματα ευκολίας δεν είναι σημερινή. Για μακρό χρονικό διάστημα, διατηρούσε συνεργασία, μέσω του συστήματος franchise, με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Αυτή η συνεργασία που αριθμούσε 79 καταστήματα ABShop & Go σε ισάριθμα πρατήρια υγρών καυσίμων της Shell έληξε πέρυσι. Πλέον αυτή την δουλειά η Motor Οil την κάνει μόνη της -το δίκτυο πλέον ονομάζεται smart shop- ενώ από πέρυσι το καλοκαίρι διαθέτει και το πρώτο, εκτός πρατηρίων υγρών καυσίμων, ομώνυμο κατάστημα στην Ηλιούπολη.
Το project αυτό το «τρέχει» η Core Innovations -θυγατρική της Motor Oil η οποία θα εξαγοράσει το δίκτυο TWENTY 4 SHOPEN- και που σήμερα δραστηριοποιείται σε τρεις βασικούς τομείς: τη λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος μέσα από την ιστοσελίδα www.allsmart.gr και την εφαρμογή allSmartapp προσφέροντας περισσότερα από 40.000 διαφορετικά προϊόντα, το χονδρεμπόριο τροφίμων, ηλεκτρονικών και ειδών αυτοκινήτου και την αποκλειστική διανομή της σειράς προϊόντων Coolvit.