Business Επικαιρότητα

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Ο εφοπλιστής Γεώργιος Προκοπίου πλειοδότης στο διαγωνισμό

Αϊτή: Θύμα δολοφονικής επίθεσης μέσα στο σπίτι του ο Πρόεδρος Μοΐζ

Ραγδαίες εξελίξεις για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώθηκε θετική έκβαση στον διαγωνισμό, με τον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου να αναδεικνύεται πλειοδότης, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέες προοπτικές για την αναβίωση της ναυπηγικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.

Με την κατάθεση δύο προσφορών ολοκληρώθηκαν μέσα στην ημέρα, οι δύο διαγωνισμοί για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά που αφορούν την ειδική διαχείριση και την αξιοποίηση ακινήτου που βρίσκεται εντός της έκτασης.   Τη μεγαλύτερη προσφορά και στους δύο διαγωνισμούς κατέθεσε ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου, ενώ μικρότερη ήταν η προσφορά της Pyletech, συμφερόντων του Θεόφιλου Πριόβολου.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί τους αμέσως επόμενους μήνες για την ΕΤΑΔ, ενώ για την ειδική διαχείριση, από τα μέσα του φθινοπώρου και μετά, λόγω των διαδικασιών που πρέπει να τηρηθούν. Σημειώνεται, ότι ο πρώτος διαγωνισμός της ειδικής διαχείρισης αφορά έκταση 350 στρεμμάτων, εγκαταστάσεις και τεχνικό εξοπλισμό, ενώ ο δεύτερος αφορά μόνο κινητό εξοπλισμό.

Το αποτέλεσμα της έκβασης του διαγωνισμού σχολίασε ο όμιλος Pyletech λέγοντας ότι «Χαιρόμαστε να υπάρχουν επενδυτές, οι οποίοι σκοπεύουν να επενδύσουν τα χρήματά τους στην Ελλάδα και μάλιστα σε αυτόν τον υψηλού ρίσκου τομέα. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία. Το δικό μας επενδυτικό πλάνο προέβλεπε επενδύσεις ύψους 700 εκατ. ευρώ και θα δημιουργούσε πάνω από 1.600 άμεσες και 6.000 έμμεσες θέσεις εργασίας.

Ελπίζουμε οι επενδύσεις των νέων επενδυτών, που επικράτησαν, να ξεπεράσουν τις δικές μας και να αποδειχθούν βιώσιμες, προς όφελος της Ελλάδας. Εμείς συνεχίζουμε να εξετάζουμε διάφορες επενδύσεις, που σχετίζονται με την προηγμένη τεχνολογία, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική» Υπενθυμίζεται, ότι τα Ελληνικά Ναυπηγεία ιδρύθηκαν από το Σταύρο Νιάρχο το 1958 για κατασκευή και συντήρηση των πλοίων του, έχοντας γράψει με ανεξίτηλο μελάνι τη δική τους σελίδα στην ιστορία της ελληνικής ναυτιλίας.

Πηγή: Newsit / Φωτογραφία αρχείου Intime News