Business

Σούπερ μάρκετ MERE: Στοχεύει σε όσους κυνηγούν τιμές και προσφορές

Rafale: Νέες γαλλικές «ριπές ανέμου» παραδόθηκαν στην Πολεμική Αεροπορία της Ινδίας
Τα σούπερ μάρκετ Mere της ρωσικής αλυσίδας έχουν ένα σπαρτιάτικο ντεκόρ και στοιχεύουν στους κυνηγούς προσφορών

Τα σούπερ μάρκετ της ρωσικής εκπτωτική αλυσίδας MERE έχουν ένα σπαρτιάτικο ντεκόρ χωρίς οτιδήποτε περιττό, όπως ξύλινες παλέτες, χαρτόκουτα, τεράστια ψυγεία και μεταλλικά ράφια βαρέως τύπου, 250 κωδικούς όλους κι όλους… Απευθύνενται σε κυνηγούς τιμών (price hunters) και μάλιστα η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ MERE ετοιμάζεται να ανοίξει κι άλλα καταστήματα στην ελληνική αγορά.

Με motto «χαμηλό κόστος κάθε μέρα» η ρωσική αλυσίδα υπόσχεται τιμές 20-40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό, και αυτό θα το πετύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία. «Δεν χρειαζόμαστε φωτεινά και πιασάρικα περιτυλίγματα» επισημαίνει στους όρους συνεργασίας.

Επιπλέον, προκειμένου οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά στους προμηθευτές δεν επιβάλλονται κόστη εισόδου, εκπτώσεις εκ των υστέρων, κόστη προβολής ή πιστωτικές υποχρεώσεις.

Σε ό,τι αφορά τις πληρωμές, οι προμηθευτές πληρώνονται κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της, ενώ η ελάχιστη ποσότητα αγοράς που παίρνει από κάθε προμηθευτή η MERE ανέρχεται σε μία παλέτα. Οι παλέτες που χρησιμοποιούνται κατά τις παραδόσεις των προϊόντων δεν επιστρέφονται.

Από την άλλη ωστόσο, εάν τα προϊόντα δεν πουληθούν, η αλυσίδα τα επιστρέφει στον προμηθευτή, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται και με τα έξοδα μεταφοράς. Να σημειωθεί ότι αλυσίδα, δεν πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.