Επικαιρότητα Εργασία

Λιανεμπόριο: Κοσμοσυρροή ξανά στην Ερμού – Ουρές με μάσκες και αποστάσεις.. όπου αυτό είναι δυνατό

«Όταν γυρίζαμε τη σκηνή της διαπόμπευσης, ο κόσμος με έβριζε και με έφτυνε»

Παρ’ όλες τις επισημάνσεις των ειδικών, και σήμερα οι πολίτες ξεχύθηκαν στους δρόμους της Αθήνας, εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό και τα ανοιχτά καταστήματα

Ίδια εικόνα με τον χθεσινό συνωστισμό παρουσιάζει και σήμερα η οδός Ερμού, καθώς πλήθος κόσμου έχει κατέβει στο κέντρο της Αθήνας για βόλτα και ψώνια.

Παρόλες τις επισημάνσεις των ειδικών και σήμερα οι πολίτες ξεχύθηκαν στους δρόμους.

Στις φωτογραφίες του protothema.gr φαίνεται ξεκάθαρα το πλήθος κόσμου από την οδό Ερμού και την πλατεία Σύνταγμα μέχρι και το Μοναστηράκι.

Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα ημέρα Κυριακή είναι ανοικτά τα καταστήματα και ο κόσμος πριτίμησε το κέντρο της πρωτεύουσας προκειμένου να πραγματοποιήσει και κάποιιες αγορές.

Στο ίδιο κλίμα με χθες, ο κόσμος συνωστίζεται στις ουρές και η Δημοτική Αστυνομία προσπαθεί να τους υπενθυμίζει να κρατάνε αποστάσεις, ενώ οι άντρες της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιούν τους απαραίτητους ελέγχους για την μετακίνηση των πολιτών.

ermu__1_
ermu__2_

Όπως και χθες το μεγαλύτερο βάρος του συνωστισμού υπάρχει στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα καθώς και στα επώνυμα μαγαζιά.

Παρόλα αυτά ο κόσμος προσπαθεί να κρατήσει τις αποστάσεις του τηρώντας τα υγειονομικά μέτρα με μάσκα αντισηπτικά και μερικές φορές γάντια.

ermu__3_
ermu__4_
ermu__5_
ermu__5_
ermu__6_
ermu__7_

Σούπερ μάρκετ – Καταστήματα: Το ωράριο λειτουργίας για σήμερα

Τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να είναι ανοικτά σήμερα έως τις 8 το βράδυ και σχετικά με τις μετακινήσεις υπενθυμίζεται ότι διατηρείται η υποχρέωση αποστολής SMS, με τον αριθμό 2, στο 13033 και ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης του.

Ποια είδη προτιμούν οι καταναλωτές

Ο στόχος των φετινών εκπτώσεων, σημείωσε ο ίδιος, είναι να επιτευχθεί το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου τουλάχιστον το 50% του περυσινού τζίρου που κυμάνθηκε στα 5,3 δισ. ευρώ, δηλαδή περίπου 2,5 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών τις πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας των καταστημάτων, διαπιστώνεται ότι, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την περίοδο των εκπτώσεων, για να αποκτήσουν «επώνυμες» φίρμες ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, δερμάτινων αξεσουάρ και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτό επιβεβαιώνεται και φέτος, στην έναρξη της εβδομάδας, σημειώνει ο κ. Κορκίδης, όπου οι καταναλωτές αναζήτησαν και βρήκαν σε πολλά καταστήματα εκπτώσεις πάνω από 50% στις γνωστές φίρμες και δημοφιλείς μάρκες.

Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, και φέτος, καταγράφηκε ένας διακριτός διαχωρισμός ανάμεσα στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, τόσο στην προτίμηση όσο και στη μέση αξία των αποδείξεων. Όπως παρατηρείται η πεντάδα των κλάδων που είχαν τη μεγαλύτερη μείωση τον μισό Δεκέμβριο της λειτουργίας της αγοράς στις γιορτές με click away φαίνεται να εμφανίζονται πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις εκπτώσεις με ανοικτά καταστήματα. Συγκεκριμένα η ένδυση είχε μείωση 80%, η υπόδηση 60%, τα αθλητικά είδη επίσης 60%, τα δερμάτινα είδη 55% και τα κοσμήματα με 50% μείωση, μόνο τον Δεκέμβριο, προηγούνται στις προτιμήσεις των καταναλωτών τις πρώτες μέρες του εκπτωτικού Ιανουαρίου.

ΠΗΓΗ