Υγεία

4 φυσικοί τρόποι να γλιτώσεις τους πόνους στην επόμενη περίοδο

Ιαπωνία: Τουλάχιστον 56 οι νεκροί από τον τυφώνα Χαγκίμπις

Η έμμηνος ρύση είναι μία σπαστική φάση που περνάμε όλα τα κορίτσια λίγες μέρες κάθε μήνα. Είναι εκείνες οι μέρες που δε θέλουμε να μιλήσουμε σε άνθρωπο, πονάμε, έχουμε κράμπες, είμαστε δυσκίνητες και γενικά θέλουμε την ηρεμία μας. Πες μας, πόσες φορές ήθελες ένα ποτήρι νερό και το δωμάτιο από την κουζίνα έμοιαζε να είναι χιλιόμετρα μακριά; Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα.

Και εκεί είναι η στιγμή που θες απεγνωσμένα να πάρεις ένα παυσίπονο και να μείνεις για πάντα στο κρεβάτι σου. Αυτό, όμως, δε γίνεται. Οι υποχρεώσεις τρέχουν, έχεις σχολείο, δραστηριότητες και πολλά άλλα. Τι θα κάνεις; Θα μένεις κάθε μήνα κρεβατωμένη για λίγες μέρες; Αδύνατον. Για όλα, όμως, υπάρχει λύση.

Λίγες μέρες πριν σου έρθει η περίοδος και καταλαβαίνεις ότι πρήζεσαι ολόκληρη πρέπει να ακολουθείς κάποιά φυσικά tips που θα σε βοηθήσουν να περάσεις όσο πιο ανώδυνα γίνεται τις δύσκολες μέρες που έρχονται.

Θα τα μάθεις όλα στην παρακάτω gallery.

Κόψε το αλάτι και πιες περισσότερο νερό. Θα σε βοηθήσει να αποφύγεις το φούσκωμα.

Να τρως φυτικές ίνες. Θα βοηθήσουν, ώστε να έχεις λιγότερες ορμονικές ανισορροπίες.

Απόφυγε τη ζάχαρη. Όσο απεγνωσμένα κι αν θες να φας ένα προφιτερόλ, συγκρατήσου. Η πρόσληψη ζάχαρης θα «βοηθήσει», ώστε να έχεις περισσότερα συναισθηματικά ξεσπάσματα. Με λίγα λόγια, νεύρα! Πολλά νεύρα!

Κάνε γυμναστική. Ναι, το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι ο ιδρώτας να τρέχει σε όλο το κορμί σου. Ωστόσο, η άσκηση θα βοηθήσει στην ισορροπία των ορμονών σου και θα χαλαρώσεις τους μυς σου με αποτέλεσμα να μειωθούν οι κράμπες.