Υγεία

Χρόνιος πόνος: 5 τρόποι διαχείρισης (εικόνες)

To Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ δίνει 39 δισ. δολάρια για να εξαγοράσει εκείνο του Λονδίνου

Όλοι βιώνουν περιστασιακούς πόνους και ενοχλήσεις.

Ο ξαφνικός πόνος είναι αντίδραση του νευρικού συστήματος, που προειδοποιεί για πιθανό τραυματισμό. Στην περίπτωση αυτή, τα σήματα πόνου ταξιδεύουν στον εγκέφαλό, ενώ ο πόνος υποχωρεί με την θεραπεία του τραύματος.

Στην περίπτωση του χρόνιου πόνου, το σώμα εξακολουθεί και στέλνει σημάδια ακόμα και μετά την ίαση του τραύματος.

Ως χρόνιος πόνος ορίζεται ο πόνος που μπορεί να διαρκέσει τουλάχιστον 12 εβδομάδες και μπορεί να περιορίσει την κινητικότητά, την ευελιξία, τη δύναμη και την αντοχή σας και να σας δυσκολέψει στις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 5 τρόπους διαχείρισης του χρόνιου πόνου.

Αν και ο χρόνιος πόνος δεν θεραπεύεται, υπάρχουν ορισμένοι τρόποι διαχείρισης, που μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση. Είναι σημαντικό να διαμορφώσετε ένα πλάνο διαχείρισής του, το οποίο θα τηρείτε με πειθαρχία.

Προσπαθήστε να έχετε υπό έλεγχο τα συναισθήματά σας, ειδικά το άγχος που είναι ένας βασικός παράγοντας επιδείνωσης του χρόνιου πόνου. Δημιουργήστε τεχνικές άμυνας, οι οποίες θα σας βοηθήσουν στο να διαχειριστείτε κάθε συναίσθημα που σχετίζεται με την κατάστασή σας.

Φροντίστε το σώμα σας: Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ο ποιοτικός και αδιάκοπος ύπνος και η τακτική άσκηση, συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας του οργανισμού και περιορίζει τα επεισόδια άγχους, που επιδεινώνουν τον χρόνιο πόνο.

Μπορεί η αίσθηση του χρόνιου πόνου να σας δυσκολεύει τις καθημερινές σας δραστηριότητες, πρέπει να τις συνεχίσετε ωστόσο και να μην απομονωθείτε.

Οι κοντινοί σάς άνθρωποι και οι καλοί φίλοι μπορούν να σας βοηθήσουν στο να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες της καθημερινότητας, οπότε μην διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια.