Υγεία

Διατροφή στα 50: Οι χειρότερες τροφές για τους μεσήλικες (εικόνες)

Ιταλία: Ξεπέρασαν τους 18.000 οι νεκροί από κορονοϊό – Ακόμη 610 θάνατοι σε 24 ώρες

Η διατροφή έχει ως γνωστό μεγάλη επίδραση στην υγεία.

Η φυσική κατάσταση, η ευεξία και τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνουμε εξαρτώνται από το περιεχόμενο που επιλέγουμε να έχει η διατροφή μας.

Ως εκ τούτου, η κατανάλωση λιπαρών τροφών αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης ασθενειών, ενώ μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά αποτελεί εγγύηση για καλή υγεία.

Η ηλικία παίζει φυσικά σημαντικό ρόλο στην κατάσταση της υγείας. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιες τροφές που καταναλώνατε σε νεότερη ηλικία, πρέπει να αποφεύγονται καθώς μεγαλώνετε.

Για παράδειγμα, οι άνδρες πρέπει να αποφεύγουν τις τροφές που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και υψηλής αρτηριακής πίεσης όταν βρίσκονται κοντά στα 50.

Ποιες είναι αυτές οι τροφές; Δείτε τις στις εικόνες που ακολουθούν:

Διατροφή στα 50: Οι χειρότερες τροφές για τους μεσήλικες (εικόνες)

Τηγανητά: Οι λιπαρές τροφές αυξάνουν τη χοληστερίνη και τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας. Επειδή τηγανίζονται σε ανθυγιεινά λάδια, συνδέονται επίσης με τον κίνδυνο υπέρτασης. Αντί για τηγάνισμα, επιλέγετε πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος, όπως το ψήσιμο με λίγο λάδι.

Διατροφή στα 50: Οι χειρότερες τροφές για τους μεσήλικες (εικόνες)

Μπάρες πρωτεΐνης: Οι περισσότερες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και δίνουν πολλές θερμίδες. Είναι προτιμότερο να παίρνετε πραγματικές πρωτεΐνες από υγιεινές τροφές όπως τα ψάρια, τα φρούτα και τα λαχανικά.

Διατροφή στα 50: Οι χειρότερες τροφές για τους μεσήλικες (εικόνες)

Μοσχαρίσια μπριζόλα: Είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς σε μια καλοψημένη μοσχαρίσια σπαλομπριζόλα, είναι όμως ένα από τα πιο παχυντικά κρέατα. Επιλέγετε λοιπόν άπαχα μέρη του ζώου.

Διατροφή στα 50: Οι χειρότερες τροφές για τους μεσήλικες (εικόνες)

Επεξεργασμένα κρέατα: Σε αυτά περιλαμβάνονται το μπέικον, τα λουκάνικα και το κρέας σε κονσέρβα. Τα προϊόντα αυτά είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά, τα οποία φράζουν τις αρτηρίες και αυξάνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης. Αν δεν μπορείτε να αποκλείσετε τα αλλαντικά από τη διατροφή σας, τρώτε μικρότερες ποσότητες και προτιμάτε παράγωγα γαλοπούλας και όσα έχουν λίγα έως καθόλου λιπαρά.

Πηγή: Medical Daily