Διατροφή Υγεία

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Διαδημοτικές μετακινήσεις με 13032 - Τι ισχύει από Δευτέρα 5 Απριλίου

Όταν ο οργανισμός λαμβάνει περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεται για να λειτουργήσει, μετατρέπει όσες δεν θα χρησιμοποιήσει άμεσα, σε τριγλυκερίδια.

Τα τριγλυκερίδια είναι ένα είδος λιπιδίων, που υπάρχουν στο αίμα και ευθύνονται για τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού καθώς αποθηκεύονται στα λιποκύτταρα του σώματος.

Ορισμένες χαρακτηριστικές παθήσεις όπως είναι ο προ διαβήτης, ο διαβήτης, η κύρωση του ήπατος, η ηπατίτιδα, οι διαταραχές του θυρεοειδή και η καθιστική ζωή, αυξάνουν τον κίνδυνο.

Υπάρχουν ωστόσο φυσικοί τρόποι για να τα ρίξετε τα τριγλυκερίδια και να αποκτήσετε διατηρήσετε την υγεία της καρδιάς.

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 5 φυσικούς τρόπους που πρέπει να γνωρίζετε.

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Λιπαρά: Αποφύγετε τα τρανς λιπαρά και αυξήστε την πρόσληψη καλών λιπαρών όπως είναι τα ωμέγα – τρία που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, σε ορισμένα είδη ψαριών (σολομός, σκουμπρί, σαρδέλα) και συμβάλλουν στην πρόληψη της καρδιοπάθειας, προστατεύουν την υγεία των οστών και προλαμβάνουν κάποιες μορφές καρκίνου.

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Διατροφή: Μια ολιγοθερμική δίαιτα, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και φυτικές ίνες που συμβάλλει στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα, ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μειώνει τον κίνδυνο τριγλυκεριδίων. Ιδανικό μοντέλο διατροφής είναι η Μεσογειακή που προϋποθέτει την κατανάλωση καλών

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Αλκοόλ: Το αλκοόλ είναι πηγή κενών θερμίδων και η συχνή κατανάλωσή του, αυξάνει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων, την αρτηριακή πίεση, τον κίνδυνο παχυσαρκίας και διαβήτη.

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Άσκηση: Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια είναι η τακτική άσκηση και συγκεκριμένα η αερόβια άσκηση, καθώς αυξάνει την καύση του λίπους. Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Καρδιολογίας η μέτριας έντασης αεροβική δραστηριότητα για τουλάχιστον 30 λεπτά πέντε μέρες τη βδομάδα, βοηθά στην αύξηση της καλής χοληστερόλης, μειώνοντας τα τριγλυκερίδια.

5 αποτελεσματικοί τρόποι για να ρίξετε τα τριγλυκερίδια (εικόνες)

Υδατάνθρακες: Αποφύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως είναι η ζάχαρη, τα γλυκά, τα αναψυκτικά, που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θρεπτική αξία, ενώ έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν το λίπος της κοιλιάς, σε αντίθεση με τα προϊόντα ολικής άλεσης.

Πηγή: Reader’s Digest