Διατροφή Υγεία

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Η έλευση του χειμώνα παραπέμπει στην περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η οποία συνοδεύεται από ευχάριστες οικογενειακές στιγμές.

Τα οικογενειακά τραπέζια και η υπερβολική κατανάλωση φαγητού στη διάρκεια της πιο κρύας εποχής του χρόνου, συνεπάγονται μάχη με τη ζυγαριά, καθώς είναι πιο εύκολο κανείς να πάρει παρά να χάσει βάρος.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες τι πρέπει να κάνετε σύμφωνα με τους ειδικούς για να αποφύγετε την πρόσληψη βάρους.

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Μειώστε το αλκοόλ: Μπορεί οι γιορτές να είναι συνδεδεμένες με την κατανάλωση αλκοόλ, είναι σημαντικό όμως να πίνετε με μέτρο. Είναι επίσης σημαντικό να πίνετε αφού έχετε φάει και να προγραμματίζετε άσκηση για να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες.

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Καλός ύπνος: Πολλές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει τη σημασία του καλού ύπνου και τη σύνδεση της έλλειψής του με την αύξηση του βάρους.

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Σωματική εγρήγορση: Η άσκηση είναι πολύ σημαντική, αν δεν μπορείτε όμως να γυμναστείτε για οποιοδήποτε λόγο, φροντίστε να παραμένετε σωματικά ενεργοί κατά τη διάρκεια της μέρας. Αυτό σημαίνει να κάθεστε λιγότερο, να βγάζετε τον σκύλο βόλτα ή να πηγαίνετε με τα πόδια για ψώνια. Εν ολίγοις είναι σημαντικό να βρίσκετε τρόπους αύξησης της ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης, δηλαδή του αριθμού θερμίδων που καίτε.

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Άσκηση: Υπάρχουν τρόποι να ασκηθείτε ακόμη και όταν οι θερμοκρασίες σας αποθαρρύνουν. Μπορείτε να κάνετε διάδρομο στο σπίτι, να πάτε για περπάτημα ή τρέξιμο ή να γυμναστείτε με ένα φίλο. Το σημαντικό είναι να παραμένετε σωματικά δραστήριοι.

Αύξηση βάρους τον χειμώνα: Οι συμβουλές των ειδικών για να το αποφύγετε (εικόνες)

Μη επεξεργασμένες τροφές: Επιλέγετε ολόκληρες μη επεξεργασμένες τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά. Π.χ. αντί να φάτε ένα κομμάτι κέικ, προτιμήστε φρούτα. Είτε τρώτε στο σπίτι είτε έξω, ο κανόνας είναι το μισό πιάτο να αποτελείται από λαχανικά και το άλλο μισό από υδατάνθρακες και πρωτεΐνες.

Πηγή: Medical Daily