Διατροφή Υγεία

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Από σήμερα η μείωση στο 13% του ΦΠΑ στην εστίαση – Δείτε σε ποια προϊόντα

Αν θέλετε να αποκτήσετε παιδί, είναι σημαντικό να ακολουθείτε διατροφή που αυξάνει τη γονιμότητα και τις πιθανότητες σύλληψης.

Η υγιεινή ισορροπημένη διατροφή περιέχει όλα τα συστατικά εκείνα που βοηθούν τον οργανισμό και ειδικά το αναπαραγωγικό σύστημα.

Κάποιες τροφές όμως υπερέχουν.

Συγκεκριμένα θα πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση των παρακάτω τροφών:

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Αυξήστε το ελαιόλαδο και μειώστε τα κακά λιπαρά, τα περισσότερα από τα οποία είναι στις επεξεργασμένες τροφές

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Αντιοξειδωτικά από φρούτα και λαχανικά.

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Σίδηρος από τροφές (φακές, κόκκινο κρέας) ή συμπληρώματα

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Γαλακτοκομικά, μία μερίδα τουλάχιστον την ημέρα

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Βιταμίνη Β, όταν υπάρχει πρόβλημα στην ωορρηξία

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Γενικώς, οι βιταμίνες γονιμότητας τόσο για τον άνδρα όσο και τη γυναίκα, είναι οι αντιοξειδωτικές βιταμίνες όπως ο ψευδάργυρος, οι βιταμίνες C, A, Ε, το σελήνιο, το φυλλικό οξύ και οι βιταμίνες Β12 και Β6

Γονιμότητα: Τα θρεπτικά συστατικά που την ενισχύουν (εικόνες)

Παράλληλα, θα πρέπει να αποφεύγετε τη δυτικού τύπου διατροφή που περιέχει τηγανητές πατάτες, πίτσα, επεξεργασμένο κρέας, κ.λπ., ενώ οι γιατροί συστήνουν τη μείωση του καπνίσματος και του αλκοόλ, ενώ θεωρούν πολύ σημαντική τη διατήρηση του βάρους σε κανονικά επίπεδα.