Διατροφή Υγεία

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Καιρός: Καύσωνας με 42 βαθμούς και μπουρίνια!

Η κατακράτηση υγρών είναι η υπερβολική συσσώρευση νερού και άλλων υγρών στο κυκλοφορικό σύστημα, τους ιστούς και τις κοιλότητες του σώματος.

Η πίεση των τριχοειδών αγγείων, η δυσλειτουργία του λεμφικού συστήματος, διάφορες παθήσεις των νεφρών, η καθιστική ζωή, η εγκυμοσύνη, η έμμηνος ρύση, η λήψη φαρμακευτικής αγωγής και η υψηλή πίεση, μπορούν να προκαλέσουν αυξημένη συσσώρευση υγρών στο σώμα.

Η αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη και χωρίς να αναγνωριστεί η αιτία που την προκαλεί. Για παράδειγμα εάν είναι αποτέλεσμα φαρμακευτικής αγωγής, θα πρέπει να συζητήσετε με τον γιατρό σας, το τι μπορείτε να κάνετε.

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 14 τρόπους για να αντιμετωπίσετε την κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το αλκοόλ παίζει καθοριστικό ρόλο στην ισορροπία των υγρών στο σώμα. Έχει την τάση να αφυδατώνει τον οργανισμό, επηρεάζει την επιδερμίδα και συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού, επιβαρύνει την ηπατική λειτουργία και συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το εκχύλισμα των φύλλων αγκινάρας μειώνει τη δυσπεψία και την παλινδρόμηση οξέων στο στομάχι και μειώνει την κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Η συχνή κατανάλωση μικρών γευμάτων, πλούσιων σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, ρυθμίζει τις βιολογικές λειτουργίες του οργανισμού, που σχετίζονται με την πέψη και μειώνει την κατάκτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Οι φυτικές ίνες βοηθούν την διαδικασία της πέψης, ενισχύουν την λειτουργία του εντέρου διευκολύνοντας τις κενώσεις με αποτέλεσμα να μειώνεται το φούσκωμα και η κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το νερό με λεμόνι καταπραΰνει τον πονόλαιμο, έχει διουρητική δράση, βοηθά την πέψη και απομακρύνει τις τοξίνες από το σώμα.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Ο κουρκουμάς, είναι ένα μπαχαρικό με έντονη αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση, που μειώνει την κατακράτηση υγρών και ανακουφίζει από τα συμπτώματα δυσμηνόρροιας.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το ρόφημα μέντας, έχει διουρητική δράση και βοηθά στην μείωση της κατακράτησης υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα, γεγονός που εμποδίζει τον οργανισμό να αποβάλλει το νάτριο, το οποίο συμβάλει στην αύξηση των υγρών στο σώμα.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Τα προβιοτικά ενισχύουν την λειτουργία του εντέρου, διευκολύνουν τις κενώσεις και μειώνουν την κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το κάλιο έχει ισχυρή διουρητική δράση, καθώς βοηθά τους νεφρούς να αποβάλλουν τις τοξίνες και το υπερβολικό αλάτι από τον οργανισμό.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Η επαρκής κατανάλωση νερού, ενυδατώνει τον οργανισμό, διευκολύνει τη λειτουργία της πέψης, αποτοξινώνει και σας βοηθά να μειώσετε την κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Το τζίντζερ μειώνει την κατακράτηση υγρών, διευκολύνει την πέψη και ανακουφίζει από πολλά γαστρεντερικά προβλήματα, όπως είναι η ναυτία και ο εμετός.

Κατακράτηση υγρών: 14 τρόποι για να την αντιμετωπίσετε (εικόνες)

Μειώστε την πρόσληψη υδατανθράκων που επηρεάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και προκαλούν κατακράτηση.

Με πληροφορίες από: foodmatters.com & Reader’s Digest