Διατροφή Υγεία

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Στο δρόμο για τα Όσκαρ: Όλα τα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Ηθοποιών (SAG)

Το πάγκρεας επιτελεί δύο πολύ σημαντικούς ρόλους: παράγει ινσουλίνη για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και ένζυμα για την πέψη των λιπών και των πρωτεϊνών.

Ακόμη και ένα λεπτό παλινδρόμησης οξέων και δυσλειτουργίας του πεπτικού αρκεί για να σας προκαλέσει αδιαθεσία.

Φανταστείτε πόση δυσφορία μπορεί να προκαλέσει η μη φυσιολογική λειτουργία του παγκρέατος.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες ποιες τροφές θα σας βοηθήσουν να προστατεύσετε το πάγκρεας από πιθανές βλάβες:

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Σταυρανθή λαχανικά: Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κουνουπίδι και λάχανο, έχουν υψηλή διατροφική αξία και προστατεύουν το πάγκρεας από καρκινικούς όγκους.

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Τόφου: Είναι σημαντικό να τρώτε πρωτεΐνες, αρκεί να μην περιέχουν πολλά λιπαρά που επιβαρύνουν τη λειτουργία του παγκρέατος. Το τόφου είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, δεν περιέχει λιπαρά, γι’ αυτό προστατεύει το πάγκρεας από πιθανές βλάβες.

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Σκόρδο: Βοηθά στη μείωση του σακχάρου στο αίμα μέσω της αύξησης της παραγωγής ινσουλίνης από το πάγκρεας.

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Πικραλίδα: Είναι γνωστή για τις αντικαρκινικές της ιδιότητες και ειδικότερα στη διαχείριση των επιθετικών καρκινικών κυττάρων στο πάγκρεας. Το αφέψημα πικραλίδας βοηθά στην αποβολή των τοξινών από το πεπτικό και μπορεί να θεραπεύσει τον κατεστραμμένο ιστό στο πάγκρεας.

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Ρίγανη: Τη χρησιμοποιούμε για την ξεχωριστή γεύση που δίνει στα φαγητά, είναι όμως πολύ αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της οξειδωτικής βλάβης που προκαλεί ο διαβήτης.

Πάγκρεας: Με ποια διατροφή θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες (εικόνες)

Λεμόνι: Τα ξινά τρόφιμα όπως το λεμόνι βοηθούν στην παραγωγή πεπτικών ενζύμων, συμβάλλοντας στη διατήρηση της υγείας του παγκρέατος. Το ίδιο ισχύει και για τα ακτινίδια.