Υγεία

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Οι θερμίδες που παίρνουμε από τις τροφές δεν είναι ίδιες ούτε εξίσου επικίνδυνες.

Όσες προέρχονται από τα σάκχαρα είναι αυτές που πραγματικά επηρεάζουν τη δείκτη της ζυγαριάς και γενικότερα την υγεία μας.

Ο λόγος είναι ότι εκτοξεύουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, πυροδοτώντας την απελευθέρωση ινσουλίνης.

Η ινσουλίνη δίνει σήμα στον οργανισμό να αποθηκεύει τις τροφές με τη μορφή λίπους και να μη διασπά τις ήδη αποθηκευμένες ποσότητες λίπους.

Δείτε ποιες υγιεινές τροφές μπορεί να… ξεγελάσουν τον οργανισμό και να ανεβάσουν τα επίπεδα σακχάρου:

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά: Στα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά συχνά προστίθεται ζάχαρη ως βελτιωτικό της γεύσης.

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Αχλάδι: Ακόμη και τα φυσικά σάκχαρα πυροδοτούν την απελευθέρωση ινσουλίνης. Το αχλάδι είναι ένα από τα φρούτα που μας φορτώνει με τις περισσότερες θερμίδες από ζάχαρη.

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Ζυμαρικά ολικής άλεσης: Οι σπόροι περιέχου μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά, όμως αποτελούνται κυρίως από υδατάνθρακες.

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Δημητριακά με χαμηλά λιπαρά: Περιέχουν μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων και πολλές φορές στα συστατικά τους περιλαμβάνεται πρόσθετο σιρόπι με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.