Διατροφή Υγεία

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Ο οργανισμός μας χρειάζεται το σίδηρο ώστε τα ερυθρά αιμοσφαίρια να μπορούν να μεταφέρουν το οξυγόνο σε ολόκληρο το σώμα.

Επίσης, το πολύτιμο μέταλλο υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Πέρα από το κόκκινο κρέας, μπορείτε να πάρετε σίδηρο από αρκετά ακόμη προϊόντα, όπως αυτά που θα δείτε στην παρακάτω gallery.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Στρείδια: Μερίδα 90 γραμμαρίων παρέχει 8 mg αιμικού σιδήρου. Τα στρείδια είναι επίσης καλή πηγή σεληνίου και ψευδαργύρου.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Λευκά φασόλια: Μισό φλιτζάνι παρέχει 4 mg μη αιμικού σιδήρου. Τα φασόλια παρέχουν σημαντική ποσότητα φυτικών ινών και πρωτεϊνών.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Τόφου: Μισό φλιτζάνι παρέχει 3 mg μη αιμικού σιδήρου. Το συγκεκριμένο προϊόν σόγιας παρέχει επίσης πλήρεις πρωτεΐνες.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Σπανάκι: Μισό φλιτζάνι βραστό σπανάκι παρέχει 3 mg μη αιμικού σιδήρου.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Σπόροι chia: 30 γραμμάρια παρέχουν περίπου 2 mg μη αιμικού σιδήρου, ενώ ο σπόρος είναι επίσης πλούσιος σε ωφέλιμα Ω-3 λιπαρά.

Έξι καλές πηγές σιδήρου εκτός από το κόκκινο κρέας

Κακάο: Περίπου 90 γραμμάρια κακάο (σοκολάτα ή σκόνη) παρέχουν 7 γραμμάρια σιδήρου.

Πηγή: womenshealthmag.com