Διατροφή Υγεία

Ινομυαλγία: Τροφές για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα (εικόνες)

Νέα τροπή στην κατάρριψη του Ουκρανικού αεροσκάφους από το Ιράν

Η ινομυαλγία είναι μία διαταραχή η οποία χαρακτηρίζεται από χρόνιο διάχυτο πόνο.

Εκτός από τον πόνο συνυπάρχουν και άλλα συμπτώματα, όπως δυσκαμψία, κόπωση, διακοπτόμενος και μη αναζωογονητικός ύπνος, διαταραχές μνήμης, άγχος, κατάθλιψη, ημικρανίες , ευερέθιστο έντερο, κοιλιακά άλγη κ.ά.

Η ινομυαλγία αναγνωρίστηκε ως ξεχωριστή νοσολογική οντότητα το 1990 από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ρευματολόγων (American College of Rheumatology-ACR) και το ίδιο χρόνο δημοσιεύθηκαν τα πρώτα κριτήρια για την ταξινόμηση αυτής της πάθησης τα οποία χρησιμοποιήθηκαν και για την διάγνωση.

Παρουσιάζεται τυπικά σε νέες ή μέσης ηλικίας γυναίκες, μπορεί όμως να εμφανιστεί και σε άνδρες όπως επίσης και στα παιδιά. Το ποσοστό της ινομυαλγίας στον γενικό πληθυσμό κυμαίνεται από 2-8% σε διάφορες μελέτες.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η φυσική θεραπευτική προσέγγιση μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική.

Μία από αυτές διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που έκαναν γιόγκα δύο φορές την εβδομάδα επί 75 λεπτά ανέφεραν σημαντική μείωση του πόνου και βελτίωση της γνώσης και της συναίσθησης που μείωνε την αγχωτική αντίδραση στον πόνο.

Εκτός από τη θεραπευτική δύναμη της γιόγκα, κάποια τρόφιμα πλούσια σε φυσικά ένζυμα, αντιφλεγμονώδεις ενώσεις και αντιοξειδωτικά, μπορούν να μειώσουν το πρήξιμο και να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τον πόνο, παρέχοντάς σας ταυτόχρονα πολλές θρεπτικές ουσίες.

Αυτά είναι:

 

Φαγόπυρο: Περιέχει μηλικό οξύ, ένα φυσικό οργανικό οξύ που καταπολεμά την κούραση και τους μυϊκούς πόνους. Μηλικό οξύ υπάρχει και σε ορισμένα φρούτα και λαχανικά και ιδιαίτερα στα πράσινα μήλα από τα οποία πήρε και το όνομά του.