Διατροφή Υγεία

Kάψιμο λίπους, αύξηση μυϊκής μάζας, άσκηση: Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή

Αντιεξουσιαστές κατά Μπακογιάννη στα Πετράλωνα με συνθήματα… υπέρ Κουφοντίνα

Οι ασκήσεις με βάρη βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας, ενώ άλλοι τις επιλέγουν για να κάψουν περισσότερο λίπος.

Οι διαιτολόγοι συστήνουν σε όσους θέλουν να αδυνατίσουν τις ασκήσεις με βάρη παράλληλα με την κατάλληλη διατροφή, δεν ενδείκνυνται όμως για όλους.

Μέσω της άρσης βαρών, οι αλλαγές στο σώμα σας μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερους μυς και λιγότερο λίπος. Αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξει η σύσταση του σώματος, δεν θα αλλάξει όμως σημαντικά το βάρος σας.

Εάν σκοπεύετε να ξεκινήσετε προπονήσεις με βάρη, στόχος πρέπει να είναι η μείωση του λίπους και η αύξηση της άπαχης σωματικής μάζας.

Η αύξηση της μυϊκής μάζας και η απώλεια λίπους συμβαδίζουν. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι έχουν περισσότερη μυϊκή μάζα, έχουν την τάση να καίνε θερμίδες ακόμη και όταν δεν γυμνάζονται.

Για να αποκομίσετε τα οφέλη των ασκήσεων με βάρη, πρέπει να ελέγχετε τη διατροφή σας, καθώς με τις κατάλληλες τροφές θα μεγιστοποιήσετε το κάψιμο λίπους.

Είναι σημαντικό να συνδυάζετε τις ασκήσεις με βάρη με καλή ενυδάτωση και πρόσληψη αρκετών θερμίδων, πρωτεϊνών και λαχανικών. Εάν δεν τρώτε αρκετά, το σώμα αντιλαμβάνεται ότι πεινάτε και διατηρεί τα αποθέματα λίπους αντί να τα χρησιμοποιεί για ενέργεια.
Ακολουθείτε διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και ωμέγα-3 λιπαρά για ταχύτερη αποκατάσταση των μυών. Η ελλιπής ενυδάτωση αποδυναμώνει τους μυς.

adunatisma 11

Τι περιλαμβάνει η κατάλληλη διατροφή

– Για να κάψετε περισσότερο λίπους, είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε τους αμυλούχους υδατάνθρακες με λαχανικά.

– Περιορίστε τροφές όπως τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, οι γλυκοπατάτες και η κινόα σε μια μερίδα την ημέρα.

– Τα δύο άλλα γεύματα πρέπει να περιλαμβάνουν λαχανικά και τροφές που καίνε το λίπος.

– Το ιδανικό πρωινό περιλαμβάνει χυλό βρόμης με φρούτα ή σάντουιτς με πολύσπορο ψωμί και αυγό.

– Για μεσημεριανό επιλέξτε πράσινη σαλάτα με τυρί cottage, βατόμουρα, κινόα και αμύγδαλα και σάντουιτς με γαλοπούλα, τυρί, μουστάρδα, ντομάτα και μαρούλι.

– Για σνακ επιλέγετε ελληνικό γιαούρτι, βραστά αυγά, στικς αγγουριού και κόκκινης πιπεριάς, μήλο με μια κουταλιά φιστικοβούτυρο.

– Το δείπνο μπορεί να περιλαμβάνει ψητό κοτόπουλο ή γαλοπούλα με λαχανικά, ζυμαρικά ολικής αλέσεως και σάλτσα ντομάτας.

Πηγή: Medical Daily