Υγεία

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

Ο κολικός του εντέρου μπορεί να έχει συνδεθεί με την βρεφική ηλικία, ταλαιπωρεί ωστόσο και αρκετούς ενήλικες.

Στους ενήλικες, ο κολικός του εντέρου είναι ο οξύς πόνος στην κοιλιά, η ένταση του οποίου αυξομειώνεται και συνήθως οφείλεται σε πάθηση του παχέος εντέρου.

Αυτός ο πόνος μπορεί να προκύπτει επανειλημμένως για εβδομάδες, μήνες ή ακόμα και χρόνια.

Συχνά εμφανίζεται στο μικρό και το μεγάλο έντερο, τον ορθό, τη χοληδόχο κύστη, στους νεφρούς ή και στην ουρήθρα.

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 4 τρόποι πρόληψης που πρέπει να γνωρίζετε.

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

 

Ο κολικός του εντέρου προκαλείται από σπασμό του εντέρου και είναι πιθανό να αποτελεί σύμπτωμα διαφόρων παθήσεων όπως είναι το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η απόφραξη του εντέρου, η γαστρεντερίτιδα, κ.ά.

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

 

Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες και βγάλτε από την διατροφή σας φαγητά πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά. Αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών, που είναι πηγή βιταμινών και φυτικών ινών, τα οποία βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού, μειώνοντας τον κίνδυνο κολικού.

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

 

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του κολικού του εντέρου. Πέρα από την συχνή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, εντάξτε στην διατροφή σας, τροφές ολικής άλεσης, που προλαμβάνουν την εμφάνιση πολλών μορφών καρκίνου, μειώνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο και βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού.

Κολικός εντέρου: 4 τρόποι πρόληψης (εικόνες)

 

Ένας από τους πιο απλούς και ταυτόχρονα αποτελεσματικούς τρόπους πρόληψης του κολικού του εντέρου, είναι να πίνετε πολύ νερό σε καθημερινή βάση, τουλάχιστον 2-3 λίτρα.

Πηγή: healthline.com