Lock Down Επικαιρότητα

Νέο σχέδιο για ψώνια με χρονόμετρο – Πώς θα «μπλοκάρουν» τους πονηρούς των SMS

Lockdown και άρση μέτρων: Τι ισχύει από Δευτέρα - Τι αλλάζει στις μετακινήσεις

Ποιες κινήσεις θα πρέπει να κάνει ο καταναλωτής για να βγει για ψώνια. Πόσο αυξήθηκε η κίνηση με το άνοιγμα των καταστημάτων και γιατί ανησυχούν οι επιστήμονες. 

Με τις εικόνες των συνωστισμένων της Ερμού να προκαλούν ανησυχία ακόμη και στους ψυχραιμότερους, οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα, αναζητούν τώρα τρόπους, να μπορούν μεν οι πολίτες να κάνουν τα ψώνια τους αλλά… χωρίς να είναι ο ένας “πάνω” στον άλλον.

Αρχικά είχε ακουστεί ότι μπορεί να μπει ένα είδος “κόφτη” στα SMS. Και αυτό γιατί, κάποιοι “πονηροί” έστελναν το Σαββατοκύριακο διπλά και τριπλά SMS, για να δώσουν “παράταση” στο επιτρεπόμενο δίωρο για τα ψώνια. Το αποτέλεσμα ήταν να παραμένουν έξω με τις ώρες και να δημιουργείται συνωστισμός…

Όμως, όπως φαίνεται, ο “κόφτης” των SMS από το 13033 δε θα προχωρήσει τελικά, καθώς βρέθηκε άλλος τρόπος!

Ανοίξτε το χρονόμετρο και… ξεκινήστε!

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, υπάρχουν σκέψεις ο καταναλωτής να “ελέγχεται” για το χρόνο του, μέσω του e-katanalotis. Με διαδικασίες που θα γίνουν γνωστές αναλυτικά αν αυτό το σχέδιο προχωρήσει, ο καταναλωτής μπαίνοντας στο e-katanalotis, θα κατεβάζει αρχικά μία εφαρμογή.

Με αυτή την εφαρμογή στο κινητό του αλλά και με τον δικό του προσωπικό QR, θα μπορεί να βγει για τα ψώνια του αλλά στην οθόνη του κινητού του θα εμφανίζεται και ένα χρονόμετρο! 

Αυτό θα ενεργοποιείται μόλις βγαίνει έξω και θα σταματάει φυσικά στις 2 ώρες που είναι το επιτρεπόμενο όριο για τα ψώνια. Αν ο χρόνος τελειώσει και ο καταναλωτής ακόμα… βολτάρει, τότε θα έρχεται το πρόστιμο σε περίπτωση ελέγχου.

Επίσης, είναι αυτονόητο, ότι με αυτή τη μέθοδο, αποκλείονται “πονηριές” για… ανανέωση του χρόνου, όπως γινόταν στα SMS.

Κόσμος στα μαγαζιά όπως… τα Χριστούγεννα

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο ΣΚΑΪ, αυτή την εβδομάδα που άνοιξαν τα μαγαζιά η κινητικότητα των πολιτών αυξήθηκε κατά 20%.

Τα στοιχεία προκύπτουν μέσα από τα μηνύματα που έστειλαν οι πολίτες στο 13033 για να βρουν για ψώνια. Με κωδικό 2 δηλαδή…

Να σημειώσουμε ότι η κινητικότητα αυτή, είναι αντίστοιχη, με αυτή της Χριστουγεννιάτικης αγοράς…

ΠΗΓΗ