Διατροφή Υγεία

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Σεισμός τώρα: Σεισμική δόνηση έλαβε χώρα στα Γρεβενά το βράδυ της Πέμπτης (8/8).

Οι πρωτεΐνες αποτελούν το απαραίτητο δομικό υλικό που «χτίζει» ιστούς -όπως οι μύες, τα νύχια και τα μαλλιά- ή αναπληρώνει τις φθορές τους.

Για να έχετε λοιπόν λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια, σφριγηλούς μυς και απαλό δέρμα, πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες.

Αν για κάποιους λόγους όμως θέλετε να αποφύγετε τις ζωικές πρωτεΐνες που περιέχουν το κρέας, τα ψάρια, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνες.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε, ωστόσο, είναι ότι οι φυτικές πρωτεΐνες είναι «ατελείς» πρωτεΐνες, που σημαίνει ότι δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Για τον λόγο αυτόν πρέπει να τις συνδυάζετε με δημητριακά ολικής αλέσεως.

Στην παρακάτω gallery θα δείτε 6 λαχανικά ιδιαίτερα πλούσια σε πρωτεΐνες.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Λαχανάκια Βρυξελλών: Αποτελούν μια πραγματική υπερτροφή, καθώς μισό φλιτζάνι περιέχει 2 γραμμάρια πρωτεΐνης, άφθονο κάλιο και βιταμίνη Κ.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Καλαμπόκι: Εκτός από πρωτεΐνη περιέχει και βιταμίνη Β12, μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, σιδήρου και φώσφορου.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Αρακάς: Μισό φλιτζάνι περιέχει 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Ψητή πατάτα: Μία μεσαίου μεγέθους πατάτα περιέχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Σπανάκι: Μισό φλιτζάνι περιέχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Μπρόκολο: Το μπρόκολο είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών (2,6 γραμμάρια ανά μισό φλιτζάνι) αλλά και πρωτεϊνών (2 γραμμάρια ανά μερίδα).