Διατροφή Υγεία

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Επίσκεψη Τσίπρα στη ΔΕΘ: Οι βόλτες στα περίπτερα, οι ατάκες και η Μπαζιάνα [εικόνες]

Οι τροφές με πολλές πρωτεΐνες και λίγους υδατάνθρακες αποτελούν τον κορμό πολλών διατροφικών τάσεων των τελευταίων χρόνων, όπως η κετογονική, η paleo και η Atkin’s.

Οι τροφές με πολλές πρωτεΐνες χρειάζονται περισσότερο χρόνο να διασπαστούν από το πεπτικό, με αποτέλεσμα να αυξάνουν το αίσθημα πληρότητας και να τρώμε μικρότερες ποσότητες φαγητού.

Η κατανάλωση λιγότερων υδατανθράκων από την άλλη πλευρά, εκπαιδεύει το σώμα να χρησιμοποιεί λίπος για την παραγωγή ενέργειας, σε αντίθεση με την αυξημένη κατανάλωσή τους, η οποία οδηγεί στην αποθήκευση του λίπους.

Έρευνες έχουν δείξει ότι μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες βοηθά στην αύξηση των θερμίδων που καίμε.

Αυτό που πρέπει να προσέξετε αν ακολουθήσετε πρωτεϊνική δίαιτα, είναι τα κορεσμένα λιπαρά τα οποία βλάπτουν την καρδιά. Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τα νεφρά σας, πρέπει επίσης να αποφεύγετε τις δίαιτες με πολλούς υδατάνθρακες.

Δείτε ποιες τροφές περιέχουν πολλές πρωτεΐνες και λίγους υδατάνθρακες και συμβάλλουν στην απώλεια βάρους.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Αυγά: Ένα μεγάλο βραστό αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και λιγότερο από 1 γραμμάριο υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Στήθος κοτόπουλου: Τα 85 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0 υδατάνθρακες.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Κιμάς γαλοπούλας: Τα 85 γραμμάρια περιέχουν 23 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0 υδατάνθρακες.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Άπαχο μοσχάρι: Τα 85 γραμμάρια περιέχουν 25-30 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0 υδατάνθρακες.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Τόνος σε κονσέρβα: Τα 85 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0 υδατάνθρακες.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Ελληνικό γιαούρτι: Ένα κεσεδάκι (200 γραμμάρια) περιέχει 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και 8 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Φιστίκια: ¼ του φλιτζανιού φιστίκια περιέχουν 9 γραμμάρια πρωτεϊνών και 6 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Μπρόκολο: 1 φλιτζάνι περιέχει 3 γραμμάρια πρωτεϊνών και 6 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Μοτσαρέλα: Τα 24 γραμμάρια περιέχουν 7 γραμμάρια πρωτεϊνών και 1 γραμμάριο υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Τόφου: Το μισό φλιτζάνι περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεϊνών και 2 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Σπόροι κάνναβης: Οι τρεις κουταλιές της σούπας περιέχουν 10 γραμμάρια πρωτεϊνών και 3 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τροφές με πολλές πρωτεΐνες & λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στο αδυνάτισμα (εικόνες)

Χούμους: Μία κουταλιά της σούπας περιέχει 2 γραμμάρια πρωτεϊνών και 5 γραμμάρια υδατανθράκων.

Πηγή: Reader’s digest