Διατροφή Υγεία

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Τέλος τον Οκτώβριο στα capital controls - Σενάρια για «κούρεμα» καταθέσεων του εξωτερικού

Κάποια θρεπτικά συστατικά των τροφών μπορούν να αποδειχθούν βοηθητικά όσον αφορά τη σεξουαλική σας διάθεση.

Σχεδόν όλες οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β παίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία των γεννητικών αδένων και των εκκρινόμενων ορμονών τους.

Οι βιταμίνες A, C και Ε συνεργάζονται με την τεστοστερόνη για την ανάπτυξη των χαρακτηριστικών του ανδρικού φύλου και την παραγωγή του σπέρματος.

Δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες ποιες τροφές αυξάνουν, σύμφωνα με τους ειδικούς, τη διάθεση για σεξ.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Η απώλεια της λίμπιντο μπορεί να συνδέεται με ανεπάρκεια βιταμινών του συμπλέγματος Β, η οποία επηρεάζει γενικά τα επίπεδα ενέργειας. Εκτός από συμπληρώματα που μπορούν να σας βοηθήσουν, αυξήστε την πρόσληψη τροφών που είναι πλούσιες σε αυτές τις βιταμίνες, όπως πουλερικά, μοσχαρίσιο κρέας, αυγά και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Αντιοξειδωτικά: Τα καλύτερα συμπληρώματα είναι εκείνα που υποστηρίζουν τη φυσική παραγωγή ενέργειας και ορμονών από το σώμα. Οι ειδικοί συστήνουν βιταμίνες Α και Ε, τα αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν στην αύξηση της ενέργειας, στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος και την κυτταρική ανάπτυξη. Πολλά υγιεινά τρόφιμα, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη λίμπιντό σας.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Ψευδάργυρος: Είναι γνωστό ότι η ανεπάρκεια ψευδαργύρου, επηρεάζει τη λίμπιντο. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η κατανάλωση στρειδιών αυξάνει τη διάθεση για σεξ λόγω της υψηλής περιεκτικότητά στους σε ψευδάργυρο.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Σελήνιο: Βρίσκεται στους ξηρούς καρπούς, το μοσχαρίσιο κρέας, τον τόνο και τους σπόρους. Μην το παρακάνετε όμως, καθώς σε υψηλές ποσότητες (πάνω από 400 mcg) μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες, οι οποίες περιλαμβάνουν προβλήματα στην καρδιά, τα νεφρά και το συκώτι, καθώς και κίνδυνο καρκίνου του προστάτη.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

L-αργινίνη: Μελέτες έχουν δείξει ότι τα συμπληρώματα L-αργινίνης μπορούν να βοηθήσουν στην τόνωση της λίμπιντο στις γυναίκες επειδή αυξάνουν τη ροή του αίματος στην περιοχή του κόλπου.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: Τα καλά λιπαρά που βρίσκονται σε τροφές όπως ο σολομός, τα καρύδια και το αβοκάντο, συμβάλλουν στην κυκλοφορία του αίματος και την μείωση των συμπτωμάτων κατάθλιψης, καταστάσεις που συνδέονται ευθέως με τη σεξουαλική υγεία.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Αποφεύγετε άγνωστα συμπληρώματα: Προσοχή στα σκευάσματα που υπόσχονται να απογειώσουν τη λίμπιντο. Το καλύτερο φάρμακο είναι η υγιεινή διατροφή, η άσκηση και οτιδήποτε συμβάλλει στην καλή διάθεση.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Μπαχαρικά: Μελέτη του 2013 διαπίστωσε ότι το μοσχοκάρυδο βελτιώνει τις σεξουαλικές επιδόσεις, ενώ η μυρωδιά της κανέλας προκαλεί σεξουαλική διέγερση. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι μυρωδιές της κανέλας, του περγαμόντου, του κέδρου και του πατσουλί, αυξάνουν την επιθυμία για σεξ.

Βιταμίνες και βότανα που τονώνουν τη σεξουαλική διάθεση (εικόνες)

Τζίνσενγκ: Χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες στην κινεζική ιατρική για να ενισχύσει τη λίμπιντο, ενώ έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι συμβάλλει και στην αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας.

Πηγή: Reader’s digest