Ελλάδα

Νέος διοικητής ΕΦΚΑ στους υπαλλήλους: Να είστε ευγενικοί, να απαντάτε σε e-mail και τηλέφωνα

Τι σχέση είχε ο Νίκος Αναδιώτης με τον Γέροντα Παΐσιο;

Να δείξουν επαγγελματισμό και κυρίως να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα των πολιτών με ανθρωπιά και ενσυναίσθηση ζητά από τους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ ο νέος διοικητής του οργανισμού, Παναγιώτης Δουφεξής.

Σε επιστολή του προς τους εργαζόμενους του e-ΕΦΚΑ, ο νέος διοικητής τονίζει πως τώρα που γίνεται η επιστροφή στη νέα κανονικότητα, εκείνοι πρέπει να «ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών».

«Με πλήρη επίγνωση των τεράστιων ευθυνών, αλλά και συναίσθηση των δυσκολιών, που αντιμετωπίζουμε, σας καλώ να συστρατευτούμε προς την κατεύθυνση της εκπλήρωσης των προσδοκιών που έχουν οι πολίτες από εμάς και που επιθυμούν άμεση εξυπηρέτηση, με ευγένεια και απλουστευμένες διαδικασίες» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ, σε επιστολή του προς τους υπαλλήλους του φορέα, αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα.

Όπως επισημαίνει, αποτελεί μεγάλη τιμή γι’ αυτόν η ανάληψη της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία για το φορέα, καθώς καλείται να αντεπεξέλθει σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών, προκλήσεων και προβλημάτων.

«Ο e-ΕΦΚΑ καλύπτει με την αποστολή του το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού μέσα από το τεράστιο φάσμα υπηρεσιών και παροχών που προσφέρει στους εργαζόμενους, στους εργοδότες, στους συνταξιούχους, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στις οικογένειές τους. Είναι χρέος μας να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες, τις αγωνίες, αλλά και τις απαιτήσεις τους, επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση, ανθρωπιά και κοινωνικό πρόσημο. Οφείλουμε να βελτιώσουμε, στο μέτρο του δυνατού, τόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες» σημειώνει ο Παναγιώτης Δουφεξής.

Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι, κατά τη σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα, που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή, σε συνδυασμό με τη μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

«Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες, για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ» τονίζει.

Και προσθέτει: «Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι το γραφείο μου θα είναι πάντα ανοιχτό για την παρουσίαση των δυσχερειών που αντιμετωπίζετε, αλλά και των προτάσεών σας για επίλυσή τους.

Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθέναν από εσάς προσωπικά για τη δουλειά σας, την ανιδιοτέλεια και το σεβασμό, που επιδεικνύετε στην αποστολή σας.

Ευελπιστώ σε μία αγαστή και γόνιμη συνεργασία με καθέναν από εσάς που θεωρώ συνοδοιπόρους στο δρόμο της πραγμάτωσης του δύσκολου εγχειρήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού του e-ΕΦΚΑ, αλλά και της αναβάθμισής του σε έναν Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης με ανθρώπινο πρόσωπο που σέβεται τον πολίτη και τις ανάγκες του, αλλά και τους εργαζόμενους σε αυτόν».