Ελλάδα

Ρόδος: «Μάδησαν» τουρίστες για δύο ποτά και ένα αναψυκτικό – Η χρέωση και η απόδειξη που δεν είδαν ποτέ

Η Ρόδος συζητάει τις τελευταίες ώρες τα όσα έγιναν σε κατάστημα, με τις καταγγελίες Βρετανών που πήραν δύο ποτά και ένα αναψυκτικό. Δεν τους έκοψαν απόδειξη, με τη χρέωση να προκαλεί αίσθηση…

Μια αισχροκέρδεια δίχως προηγούμενο καταγγέλλει ένα ζευγάρι Βρετανών τουριστών και η Ρόδος παρακολουθεί τις αντιδράσεις, που δυσφημίζουν ολόκληρο το νησί. Οι τουρίστες υποστηρίζουν ότι κλήθηκαν να πληρώσουν 61 ευρώ για δύο ποτά και ένα αναψυκτικό, χωρίς το κατάστημα να τους δώσει απόδειξη. Η καταγγελία τους, στο διαδίκτυο, πλαισιώνεται από άλλες ανάλογες για το συγκεκριμένο κατάστημα, που όπως φαίνεται ακολουθεί τη δική του μεθοδολογία στο βωμό του κέρδους.

Μια εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία βίωσε ένα ζευγάρι Βρετανών τουριστών κατά την επίσκεψή του σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, όπου για δύο ποτά και ένα αναψυκτικό κλήθηκαν να πληρώσουν 61 ευρώ!

Την ώρα που ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις δίνουν υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τον καλύτερό τους εαυτό για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που επιλέγουν τη Ρόδο για τις διακοπές τους, κάποιοι άλλοι αισχροκερδούν ανερυθρίαστα δυσφημίζοντάς την και παρότι ισχνή μειοψηφία, αρκεί για να αποτελέσει μελανή σελίδα στην περίοδο διακοπών των τουριστών.

Οι Βρετανοί παρά τις διαμαρτυρίες τους, πλήρωσαν το εξωφρενικό ποσό των 61 ευρώ και μάλιστα χωρίς απόδειξη, όπως καταγγέλθηκε στην εφημερίδα «Δημοκρατική». Επέστρεψαν στο ξενοδοχείο που διαμένουν και εξιστόρησαν την εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία που βίωσαν στο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Παλιά Πόλη.

Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, εύκολα διαπιστώνει κανείς πως για το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχουν δεκάδες αναφορές Ελλήνων και αλλοδαπών επισκεπτών που δηλώνουν εξαπατημένοι και συνιστούν στους χρήστες να το αποφεύγουν, καθώς πρόκειται για «απάτη» όπως αναφέρεται σε πολλές κριτικές. Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν σε υπερχρεώσεις και κακή ποιότητα φαγητού και ποτού και μάλιστα συνοδεύονται και από σχετικές φωτογραφίες.

Η δε βαθμολογία του καταστήματος από πελάτες σε μεγάλες πλατφόρμες είναι από τις πλέον χαμηλές, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της, η dimokratiki.gr. Κάποιοι φροντίζουν να διαχωρίσουν τη δυσάρεστη εμπειρία τους στο εν λόγω κατάστημα από την εξυπηρέτησή τους σε άλλα καταστήματα της Ρόδου στη διάρκεια των διακοπών τους και άλλοι όχι επιρρίπτοντας ευθύνες και στις τοπικές αρχές για το γεγονός ότι παρά τις καταγγελίες εξακολουθεί να λειτουργεί.
ΠΗΓΗ newsit.gr