Αυτοδιοίκηση Επικαιρότητα Κρήτη

Έρχεται ο Α. Τσίπρας για να κόψει κορδέλες

Σε νέες δικαστικές "περιπέτειες" ο δραπέτης - τραγουδιστής

Υπό καταρρακτώδη βροχή δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος, παρουσία του Υπουργού Υποδομών – Τα επίσημα εγκαίνια θα γίνουν από τον Πρωθυπουργό

Υπό καταρρακτώδη βροχή και παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη δόθηκε το μεσημέρι στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος, του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.
Πρόκειται για το κομμάτι μήκους 9 χλμ. του ΒΟΑΚ, που έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα επιθεωρήσει και το οδικό έργο Ηράκλειο – Μεσαρά, το οποίο θα παραδοθεί στο τέλος Απριλίου.
Όπως ανακοινώθηκε, τα επίσημα εγκαίνια τόσο του δρόμου της Μεσαράς όσο και του τμήματος Γούρνες – Χερσόνησος, θα γίνουν από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα.

Ειδικότερα ο κ. Σπίρτζης δήλωσε:

Παραδίδουμε σήμερα σε κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες -Χερσόνησος. Δεν είναι εγκαίνια. Τα εγκαίνια θα γίνουν από τον πρωθυπουργό, μαζί με τον δρόμο για τη Μεσαρά και τη γέφυρα Αποσελέμη, και μαζί με ολοκληρωμένο το φράγμα και το υδραγωγείο και τον αγωγό στον Αποσελεμη. Οι ευχάριστες ανακοινώσεις για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο και τα αναπτυξιακά έργα της Κρήτης“.

Ο Υπουργός Υποδομών συνέχισε λέγοντας:

Είναι ένα τμήμα του ΒΟΑΚ. Η ταλαιπωρία των Κρητικών και των επισκεπτών ήταν πολύ μεγάλη πριν την παράδοση του έργου. Είναι ένα έργο το οποίο μέχρι το 2015 που το παραλάβαμε η απορρόφηση του ήταν μηδενική. Υπήρχαν τεχνικές δυσκολίες, ιδιαίτερα με τη νέα γέφυρα που έγινε. Είχαμε μία στενή σχέση με την αρχαιολογία προκειμένου να λυθούν πολλά προβλήματα.
Η εργοληπτικη εταιρία ανταποκρίθηκε και πιστεύω ότι βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο η ποιότητα του δρόμου. Απομένουν να γίνουν δύο κόμβοι και τα έργα φύτευσης. Είναι ένα έργο που δείχνει ότι αυτό που έχουμε δεσμευτεί σε σχέση με τις απορροφήσεις που πρέπει να έχουμε, στο ότι τιμούμε κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη, γίνεται πράξη
“.

«Παρακολουθούμε μέρα με την ημέρα τις εργασίες και αυτές είναι σύμφωνες με το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει. Επομένως θα καλέσουμε το Λευτέρη Αυγενάκη και όσους έχουν κινδυνολογήσει για το έργο και την απένταξή του στα εγκαίνια» είπε ο κ. Σπίρτζης. Το τμήμα του δρόμου που δόθηκε στην κυκλοφορία, σήμερα, είναι μήκους 9 χλμ, που αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ και κατασκευάστηκε στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ, είπε ο Υπουργός.

Για το δρόμο της Μεσαράς μίλησε νωρίτερα στην ΕΡΤ Ηρακλείου, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ, Φώτης Καζάσης.

Όπως είπε ο κ.Καζάσης “παίζουμε με τις ώρες και τις μέρες”, υπογραμμίζοντας ότι γίνεται προσπάθεια να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα μέχρι τη Μ.Πέμπτη.

“Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι το έργο, στο σημείο που έχει φτάσει, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ολοκληρωθεί η υλοποίησή του, αλλά δε θέλω να δεσμευτώ για την ημερομηνία” – είπε χαρακτηριστικά ο κ.Καζάσης.

Έρχεται ο Α. Τσίπρας για να κόψει κορδέλες

Για το Χαμέζι και τα παράπονα των Λασιθιωτών

Αναφορικά με γέφυρα του Χαμεζίου, ο κ.Σπίρτζης έκανε λόγο για μια ιστορική γέφυρα για τις κατασκευές της Ευρώπης!“Θα γράψουμε βιβλίο. Πραγματικά, θα γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες μια γέφυρα να έχει κατασκευαστεί καμιά 15αρια χρόνια η μισή και να έχει πρόβλημα με 2-3 εργολαβίες, και να ολοκληρώνεται τώρα μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία των Κρητικών” – είπε χαρακτηριστικά.

Για τα παράπονα των Λασιθιωτών για το υπόλοιπο τμήμα από Άγιο Νικόλαο μέχρι Παχιά Άμμο και Σητεία ανέφερε: “Προφανώς οι φορείς δεν είναι ενήμεροι για αυτά που έχουμε σχεδιάσει να κάνουμε. Για εμάς ο ΒΟΑΚ και το οδικό δίκτυο της Κρήτης είναι ένα ενιαίο έργο. Αυτά που έχουμε δεσμευθεί υλοποιούνται. Όπως γνωρίζετε είμαστε σε μια διαγωνιστική διαδικασία για τις δύο φάσεις: Δηλαδή από το Καστέλλι Χανίων μέχρι τη Χερσόνησο, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη, από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Η δέσμευση που είχαμε ήταν ότι θα γίνουν και θα συνεχιστούν οι μελέτες και η στρατηγική μελέτη και στον νομό Λασιθίου, προκειμένου να έχουμε ώριμα έργα. Είμαι βέβαιος ότι ο Γιάννης ο Δραγασακης θα τα καταφέρει, να εντάξουμε σε χρηματοδότηση τουλάχιστον μέχρι την Παχιά Άμμο. Αλλά όλα αυτά είναι ένας σχεδιασμός που θα ανακοινώσει επίσημα ο πρωθυπουργός στην επίσκεψή του”.

Φανάρι στο ΒΟΑΚ … για λίγο ακόμη

Αναφορικά με τον ΒΟΑΚ και τα Μεγάλα Χωράφια, για πόσο καιρό ακόμα θα υπάρχει φανάρι, ο υπουργός ανέφερε: “Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, όπως με ενημέρωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ. Της παραλαμβάνουν αυτή την εβδομάδα και της στέλνουν στο Υπουργείο, οπότε στη συνέχεια οι διαδικασίες είναι πάρα πολύ γρήγορες, προκειμένου να ξεκινήσει η αποκατάσταση και η ταλαιπωρία που έχουν οι πολίτες, για να έχουν προσβασιμότητα όπως πρέπει στα Χανιά. Δεν θα πάμε να κάνουμε πασαλείμματα. Ούτε θα πάμε να κάνουμε έργα που στην επόμενη νεροποντή πάλι θα έχουμε αντίστοιχο κλείσιμο και σε αυτό το σημείο και στα άλλα δύο – τρία σημεία που είχαμε κατολισθήσεις. Έχουμε μελέτες, έχουμε προγραμματίσει να είναι σε δύο φάσεις οι αποκαταστάσεις: Η μία είναι η προσωρινή, για να έχουμε κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, και η δεύτερη είναι η μόνιμη που θα γίνει το έργο όπως πρέπει! Και θα γίνουν άμεσα και οι δύο”.