Lifestyle

«Έρχεται πίτσα»: Γιατί σταματά η διαφημιστική καμπάνια γνωστής πιτσαρίας που προκάλεσε συζήτηση

«Έρχεται πίτσα»: Γιατί σταματά η διαφημιστική καμπάνια γνωστής πιτσαρίας που προκάλεσε συζήτηση

Θέμα συζήτησης έγινε η διαφημιστική καμπάνια της Dominos Pizza σε κλίμα… προεκλογικό και το hashtag trend της «έρχεται πίτσα».

«Στις εκλογές #erxetai_pizza. Κάνε tweet με το hashtag και όσα περισσότερα γραφτούν, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στις Μεγάλες και Jumbo πίτσες το βράδυ των εκλογών!», ήταν η φράση που χρησιμοποιήθηκε από τη γνωστή πιτσαρία, συγκεντρώνοντας συγχαρητήρια από μερικούς και αντιδράσεις από άλλους στα social media.

Ένας από αυτούς που άσκησαν κριτική ήταν και ο Γιώργος Κυρίτσης του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος τοποθετήθηκε μέσω Twitter. «Κι εγώ αν είχα μεγάλη αλυσίδα εστίασης, ΝΔ θα υποστήριζα. Λιγότερο χυδαία ίσως», έγραψε.

«Έρχεται πίτσα»: Γιατί σταματά η διαφημιστική καμπάνια γνωστής πιτσαρίας που προκάλεσε συζήτηση

Οι αντιδράσεις ανάγκασαν την πιτσαρία να απαντήσει και σε ένα νέο μήνυμα της στο Twitter ενημέρωσε πως «η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση.

Γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα».

«Έρχεται πίτσα»: Γιατί σταματά η διαφημιστική καμπάνια γνωστής πιτσαρίας που προκάλεσε συζήτηση