Good Life

Έτσι θα βοηθήσεις τον εαυτό σου σε περιόδους μεγάλου στρες

Λάρισα: Θρίλερ με 20χρονη φοιτήτρια που βρέθηκε κρεμασμένη στο διαμέρισμα που ζούσε

Το άγχος είναι ένα πολύ άσχημο και στενάχωρο συναίσθημα, που αν δεν μάθεις να διαχειρίζεσαι μπορεί να σε οδηγήσει σε άσχημα αποτελέσματα, τόσο ψυχικά, όσο και σωματικά. Και μια και περνάμε μια δύσκολη περίοδο με τον κορωνοϊό και όλα όσα συμβαίνουν, είναι καλό να σου προτείνουμε κάποιες κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να την παλέψεις αυτό το διάστημα.

Φτιάξε μια εβδομαδιαία λίστα feel-good τραγουδιών: Βαλε μέσα μουσικές που σε κάνουν να νιώθεις χαλάρωση, χαρά και γενικά σου φτιάχνουν την διάθεση και το κέφι και κάθε βδομάδα άλλαζε τα.

Απόλαυσε το μπάνιο σου: Έστω μια φορά την εβδομάδα γέμισε την μπανιέρα με ζεστό νερό και αφρόλουτρο και άραξε μέσα. Θα δεις ότι θα βγεις άλλος άνθρωπος.

Βοήθησε τους άλλους: Άκου τους φίλους σου, δες τι έχουν και προσπάθησε να τους βοηθήσεις και να ασχοληθείς ουσιαστικά μαζί τους. Θα πάρεις πολύ χαρά βλέποντας ότι κάνεις κάτι καλό για τους άλλους.

Βγες από το ίντερνετ για 10-15 λεπτά: Δεν χρειάζεται να είσαι συνέχεια στο κινητό και τον υπολογιστή. Ίσα ίσα το να βλέπεις συνέχεια τα social media και τις ειδήσεις σε φρικάρει πιο πολύ.

Κάνε διαλογισμό: Είναι μια συνήθεια που αξίζει να βάλεις στην καθημερινότητα σου, καθώς θα σε βοηθήσει να χαλαρώνεις και να διαχειρίζεσαι το άγχος σου καλύτερα.

Βρες κάτι να προσμένεις: Κάνε όνειρα και σκέψου πως θα ήθελες να είναι το μέλλον και περίμενε με ελπίδα την κάθε επόμενη μέρα.