Lifestyle

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Ο Οκτώβριος μας ετελείωσε και σύντομα θα μπούμε στον Νοέμβριο. Τι σημαίνει αυτό; Πώς μπήκε το καλοκαίρι φεύγει ωστόσο δεν σημαίνει πως όσο κόπα και ιδρώτα έριξες για να είσαι σένιος στην παραλία πρέπει τώρα να πάει χαμένος.

Δεν χρειάζεται να τα κόψεις όλα αμέσως βέβαια, σιγά-σιγά. Πρώτα θα αρχίσεις να μειώνεις το φαγητό, ύστερα το γλυκό και τέλος να ελαττώσεις το ποτό. Αν και το τελευταίο δεν είναι αναγκαίο να το κάνεις.

Στο θέμα της «κοιλιάς» έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε ότι πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν και τα αλκοολούχα ποτά τα οποία καταναλώνουμε. Γι’ αυτό άλλωστε κατά καιρούς έχουμε δοκιμάσει διάφορες προτεινόμενες λύσεις: κρασί αντί για μπίρα, τζιν με σόδα (αίσχος) αντί για τζιν με τόνικ.

Η συγκεκριμένη όμως έρευνα μας δίνει ελπίδες ότι δεν χρειάζεται να κόψουμε (τελείως) το ποτό για να χάσουμε κάνα κιλό –απλά να το περιορίσουμε κάπως.

Το παρακάτω άλμπουμ σου εξηγεί αναλυτικά τι συμβαίνει:

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Συνοψίζοντας τα πορίσματα της έρευνας, θα μπορούσαμε να πούμε, πως ουσιαστικά η μικρή ή μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Τώρα, βέβαια, αν κάποιος γίνεται χάλια μία δύο φορές την εβδομάδα προφανώς και δίνει υλικό στην κοιλιά του για να μετατραπεί μπιροκοιλιά.

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Η μικρή κατανάλωση αλκοόλ δε μπορεί να θεωρηθεί βασικός υπαίτιος για τα παραπάνω κιλά. Όχι όμως ότι είναι και τελείως αθώα… Ιδιαίτερα αν αυτό το κάνεις για χρόνια είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσεις τη μέση σου.

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Σε αντίθεση με τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες, το αλκοόλ δεν αποθηκεύεται από τον οργανισμό, αλλά χρησιμοποιείται σαν… καύσιμο όταν εντοπίζεται έλλειψη σε άλλους τομείς.

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

Με λίγα λόγια όσοι από εμάς θέλουμε να πίνουμε τα ποτάκια μας, καλό είναι να κάνουμε λίγο παραπάνω γυμναστική…

Μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν κόψεις το ποτό

… και ταυτόχρονα να περιορίσουμε λίγο τις μερίδες του καθημερινού φαγητού.