Διεθνής Οικονομία Επικαιρότητα

Ο Ζάκερμπεργκ έχασε 7 δισ. δολάρια μέσα σε μια ημέρα

Ο Ζάκερμπεργκ έχασε 7 δισ. δολάρια μέσα σε μια ημέρα

Το ποσό των 7,2 δισ. δολαρίων έχασε σε μια ημέρα ο ιδρυτής της Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, καθώς εταιρείες – κολοσσοί ανακοίνωσαν την απόσυρση των διαφημίσεων τους από το Facebook.

Η μετοχή της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης υποχώρησε 8,3% την Παρασκευή, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πτώση μέσα σε τρεις μήνες, μετά την απόφαση της Unilever να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων εταιρειών και να μποϊκοτάρει τις διαφημίσεις στο Facebook τουλάχιστον τις 31 Δεκεμβρίου του 2020. Όπως ανακοίνωσε θα σταματήσει να ξοδεύει χρήματα φέτος για διαφημιστικούς σκοπούς σε Facebook, Twitter και Instagram στις ΗΠΑ.

Η πτώση της τιμής της μετοχής εξάλειψε 56 δισ. δολ. από τη χρηματιστηριακή αξία της Facebook και μείωσε τον καθαρό πλούτο του Ζάκερμπεργκ σε $82,3 δισ., ενώ υποχώρησε και η θέση του στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους καθώς είναι πλέον 4ος μετά τον Μπερνάρ Αρνό της Louis Vuitton, τον Τζεφ Μπέζος και τον Μπιλ Γκέιτς.

Στο ίδιο μήκος κύματος με τη Unilever και η Coca Cola η οποία ανακοίνωσε ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Facebook, αλλά και σε Τwitter και ΥουTube, διότι «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο».

Αξιώνει από τις πλατφόρμες αυτές — τις οποίες πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν για να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τις αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους — να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα».

 

Πηγή: athensvoice.gr