Κόσμος

Ο εστιάτορας της Μυκόνου για τις καταγγελίες: Είναι influencers που προσπαθούν να κερδίσουν δωρεάν γεύματα

Ο εστιάτορας της Μυκόνου για τις καταγγελίες: Είναι influencers που προσπαθούν να κερδίσουν δωρεάν γεύματα

Για τις κριτικές και τις καταγγελίες για φουσκωμένους λογαριασμούς από ξένους τουρίστες στο εστιατόριό του στη Μύκονο απάντησε ο ιδιοκτήτης του, αρνούμενος τα πάντα.

Ο Δημήτριος Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του DK Oyster στη Μύκονο, απάντησε για τις κακές κριτικές σε γνωστό ιστότοπο αξιολόγησης εστιατορίων αλλά και για τις καταγγελίες ξένων τουριστών σε ξένα ΜΜΕ για παραφουσκωμένους λογαριασμούς. Ο κ. Καλαμαράς υποστήριξε ότι οι κριτικές αυτές και οι καταγγελίες προέρχονται από influencers που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα.

Πρόσφατα ένα ζευγάρι Καναδών υποστήριξε ότι τον περασμένο Μάιο πλήρωσε 400 ευρώ για δύο ποτά και 12 στρείδια στο εν λόγω κατάστημα και το DK Oyster έγινε πάλι θέμα σε ξένα ΜΜΕ όπως η Daily Mail και η New York Post. Το ζευγάρι υποστήριξε επίσης ότι εξεπλάγην από τις χρεώσεις επειδή αρνήθηκαν να τους παρουσιάσουν ένα σωστό μενού, τους πίεσαν να παραγγείλουν φαγητό και τους έδωσαν τον λογαριασμό στα ελληνικά.

O ιδιοκτήτης του εστιατορίου τώρα περνά στην αντεπίθεση και απαντά στον καταιγισμό κακών κριτικών αλλά και των καταγγελιών:

«Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους “influencers” που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα» είπε ο κ. Καλαμαράς στο Kennedy News. «Στο DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχει προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου», συνέχισε.

Το εστιατόριο του κ. Καλαμαρά βρίσκεται στον Πλατύ Γιαλό και ο ίδιος περιέγραψε το σημείο ως έναν «πολύ δημοφιλή προορισμό» για άτομα με τα οποία ορισμένοι influencers θα ήθελαν να συναναστραφούν.

Μύκονος, στρείδια

Τι απαντά ο ιδιοκτήτης του DK Oyster στο ζευγάρι των Καναδών

Σε ότι αφορά την καταγγελία του ζευγαριού των Καναδών, ο Δημήτρης Καλαμαράς του DK Oyster απαντά: «Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα», είπε για την Breen, η οποία σύμφωνα με την Post εργάζεται ως recruiter. «Ισχυρίζεται ότι “ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ” και προσθέτει ότι ¨ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να της το δώσει”. Παρόλα αυτά, έκανε μια παραγγελία. Ένας influencer, ένα έμπειρο πολυταξιδεμένο άτομο που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να του παρουσιάσει το μενού», επέμεινε ο Καλαμαράς.

«Ψευδείς οι κακές κριτικές στο Trip Advisor, αντιγράφει ο ένας τον άλλον»

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου αναγνώρισε ότι οι κακές κριτικές στο Tripadvisor με ισχυρισμούς παρόμοιους με αυτούς που έκαναν οι Breens είναι πολλές, ισχυρίστηκε όμως ότι είναι όλες ψευδείς.

«Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές», είπε.

«Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές γράφονταν όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία», είπε ο Καλαμαράς.

Από την πλευρά τους πάντως, η Lindsay και ο Alex ισχυρίζονται ότι έριξαν γρήγορα μια ματιά στο μενού έξω από το DK Oyster και πιστεύουν ότι τα στρείδια ήταν 9 ευρώ, αλλά αργότερα έμαθαν ότι το εστιατόριο τιμολογούσε το μενού τους με βάση το είδος ανά 100 γραμμάρια. «Έτσι λέει ότι το καλαμάρι κοστίζει 29 δολάρια, αλλά με ψιλά γράμματα, θα λέει ότι είναι για 100 γραμμάρια καλαμάρι, οπότε ο λογαριασμός σας φτάνει τα 300 ευρώ», τόνισε η Lindsay.

«Μιλήστε με τον μάνατζερ του καταστήματος πριν παραγγείλετε…»

Όμως ο Καλαμαράς επιμένει ότι τέτοιοι πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του. «Κάθε φορά που λάμβανα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, συμβούλευσα το προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά», είπε. «Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες». Ο Καλαμαράς προτείνει στους επισκέπτες να περιηγηθούν προσεκτικά στο μενού και τις τιμές πριν παραγγείλουν. «Δεν μπορώ να σταματήσω κάθε άτομο να μπαίνει στις εγκαταστάσεις μας και να εξηγήσω τη σημασία μιας τέτοιας πρακτικής», είπε.

Ο ιδιοκτήτης προτείνει ότι οι πελάτες που «δεν είναι κακόβουλοι» θα πρέπει είτε να φύγουν είτε να ζητήσουν να μιλήσουν με έναν μάνατζερ, εάν τους αρνηθεί το μενού.

«Ο μάνατζερ μπορεί να βοηθήσει πριν παραγγείλει και καταναλώσει, όχι τη στιγμή που τους ζητείται να πληρώσουν τα χρεωμένα ποσά», είπε ο Καλαμαράς, αναφερόμενος στους ισχυρισμούς των Breens ότι ο Άλεξ δεχόταν πίεση να πληρώσει τον ακριβό λογαριασμό. «Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πιουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς».

«Δεν θα εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερο από ένα σούπερ μάρκετ, ή μια ταβέρνα…»

«Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα από τον προϋπολογισμό τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους ακόμα κι αν δεν εκτιμούν την αξία των υπηρεσιών μας, της κουζίνας, της ιδέας και της εμπειρίας μας», συνέχισε. Αναφέρθηκε επίσης στους ισχυρισμούς της Lindsay ότι άλλοι τοπικοί εστιάτορες προειδοποιούν τους τουρίστες για το DK Oysters, ισχυρισμούς που καταγράφονται και στο Tripadvisor, αλλά υπονοεί ότι κάτι τέτοιο είναι αστήρικτο και ότι οι καταγγέλλοντες αντιγράφουν ο ένας τα παράπονα του άλλου.

Ο Καλαμαράς είπε επίσης ότι απαντά σε κάποια σχόλια του Tripadvisor για να υπερασπιστεί το κατάστημα και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. «Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό concept από το δικό μας», είπε.

Πηγή:  iefimerida.gr