Διατροφή

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Το λάδι από αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, γεγονός που το καθιστά υγιεινή εναλλακτική των ελαίων που χρησιμοποιείτε στο μαγείρεμα.

Πολλές μελέτες αποκαλύπτουν τα σημαντικά οφέλη του αποστάγματος αυτού του υψηλής διατροφικής αξίας φρούτου, όταν το εντάσσουμε στη διατροφή μας.

Δείτε αναλυτικά όλους τους λόγους που το λάδι αβοκάντο είναι καλό για την υγεία:

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Ωφελεί το δέρμα: Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της ψωρίασης. Μελέτη που βασίστηκε στη χρήση κρέμας με βιταμίνη Β12 και εκχύλισμα αβοκάντο, έδειξε ότι ήταν πολύ αποτελεσματικό μετά τη χρήση επί 12 εβδομάδες.

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Υγεία οστών: Το έλαιο αβοκάντο συμβάλλει στη διαχείριση των παθήσεων που επηρεάζουν τις αρθρώσεις. Έχει βρεθεί ότι ανακουφίζει από τους πόνους και το οίδημα στις αρθρώσεις, συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και της οστεοαρθρίτιδας.

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Αύξηση καλής χοληστερόλης: Τα υψηλά επίπεδα μονοακόρεστων λιπαρών οξέων βοηθούν στην αύξηση της καλής και τη μείωση της κακής χοληστερόλης. Προσθέτοντας έλαιο αβοκάντο στα φαγητά, συμβάλλετε στη βελτίωση της καρδιαγγειακής σας υγείας.

Έλαιο αβοκάντο: Αντικαρκινικά, καρδιοπροστατευτικά και άλλα οφέλη (εικόνες)

Καλύτερη απορρόφηση θρεπτικών στοιχείων: Η χρήση ελαίου αβοκάντο στις σαλάτες βελτιώνει την απορρόφηση των λιποδιαλυτών θρεπτικών συστατικών, όπως είναι τα καροτενοειδή, έδειξαν μελέτες. Καροτενοειδή, όπως η λουτεΐνη, το β-καροτένιο και το α-καροτένιο, βοηθούν στη μείωση του κινδύνου παθήσεων των ματιών και συγκεκριμένων τύπων καρκίνου.