Διατροφή Υγεία

Γρήγορο αδυνάτισμα: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες (εικόνες)

ΝΑΤΟ: Ο Στόλτενμπεργκ μετέφερε τις προτάσεις στον Δένδια - Πώς τις υποδέχεται η Ελλάδα

Το αδυνάτισμα είναι σύνθετη υπόθεση και προϋποθέτει ισχυρή θέληση για να πετύχετε τον στόχο σας.

Κάνοντας τις σωστές επιλογές θα μπορέσετε να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά και κυρίως να διατηρήσετε το βάρος σας.

Είναι βέβαια σημαντικό να μην αποκλίνετε από το στόχο που έχετε βάλει, διαφορετικά η πείνα θα σας κάνει να ενδώσετε σε ανθυγιεινές τροφές.

Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα, θα μειώσετε την όρεξή σας για φαγητό, θα διευκολύνετε την απώλεια βάρους χωρίς να πεινάτε και θα βελτιώσετε τη μεταβολική σας υγεία.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν ποια είναι αυτά:

Γρήγορο αδυνάτισμα: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες (εικόνες)

Αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες: Είναι σάκχαρα που προστίθενται στα φαγητά του εμπορίου. Αν θέλετε να μειώσετε την όρεξή σας για φαγητό και να χάσετε βάρος, πρέπει να αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες που βρίσκονται στα αναψυκτικά, τα μπισκότα, το λευκό ψωμί, τα λευκά μακαρόνια, τα πατατάκια. Αντιθέτως, πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας σύνθετους υδατάνθρακες, τους οποίους θα βρείτε στα τρόφιμα ολικής άλεσης και τα όσπρια. Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι απλοί υδατάνθρακες, οι οποίοι ωστόσο δρουν ως σύνθετοι και άρα είναι καλοί για τη δίαιτά σας.

Γρήγορο αδυνάτισμα: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες (εικόνες)

Γυμναστείτε τρεις φορές την εβδομάδα: Προσπαθήστε να επισκέπτεστε το γυμναστήριο 3-4 φορές την εβδομάδα για να ενισχύσετε την απώλεια βάρους. Κάντε μια προθέρμανση και σηκώστε μερικά βάρη, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του γυμναστή σας. Κάνοντας βάρη θα κάψετε αρκετές θερμίδες και θα αποτρέψετε την επιβράδυνση του μεταβολισμού σας, η οποία είναι μια κοινή παρενέργεια της απώλειας βάρους. Εάν τα βάρη δεν σας αρέσουν, δοκιμάστε περπάτημα, πιλάτες, τζόκινγκ, ποδήλατο ή κολύμβηση.

Γρήγορο αδυνάτισμα: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες (εικόνες)

Καταναλώστε πρωτεΐνη, λίπος και φυτικές ίνες: Κάθε γεύμα σας πρέπει να περιλαμβάνει μια πηγή πρωτεΐνης, μια πηγή λίπους και μια πηγή φυτικών ινών. Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη μπορούν να μειώσουν την επιθυμία για φαγητό και να σας κάνουν να χορτάσετε με 441 λιγότερες θερμίδες ημερησίως, αφού σας κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Σε κάθε γεύμα γεμίστε το μισό πιάτο με λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες δίνουν λίγες θερμίδες αλλά προκαλούν γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού. Συμπληρώστε το γεύμα σας με καλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που ενισχύουν τον μεταβολισμό, καθώς επιταχύνουν την καύση του λίπους και μειώσουν το γλυκαιμικό φορτίο του γεύματος.